"עלינו להפוך את בטומי למרכז פיתוח עסקים", כך מתאר טמור ביצדזה, ראש פיתוח העסקים של "קבוצת אליאנס", את מטרת אחד הפרויקטים הגדולים של חברת הפיתוח, הנקרא "אליאנס סנטרופוליס". האיגוד של מקצוענים החליט להתחיל בתהליכים עסקיים בינלאומיים לאורך חופי אג'רה ולהפוך את העיר למוקד של תיירות MICE.
הרעיון ליצירת "אליאנס סנטרופוליס" נולד עוד לפני המגפה. פרויקט ההשקעות בשווי 380 מיליון דולר ממוקם לאורך חופי בטומי, 50 מטר מהים. למה בטומי? צוות "אליאנס" מאמין שלבטומי יש את הפוטנציאל הגדול ביותר למשוך זרם גדול של תיירים בכל ארבע עונות השנה. תיירות עסקית (MICE) היא הכיוון שיכול להביא תועלות מקומיות ואזוריות משמעותיות לבטומי ולסמן אותה על מפת העולם. התהליכים האלו היו צריכים להתחיל, וכך נוצר פרויקט "אליאנס סנטרופוליס", שכל המושג שלו בנוי על מטרה זו.
הפרויקט מחולק לשלושה בלוקים וכולל את מרכז הסחר העולמי הראשון באזור – מרכז תערוכות, דירות השקעה מהמעלה הראשונה, מלון בינלאומי בדרגת 5 כוכבים Hyatt Centric Boulevard Batumi, קזינו ומרכז עסקים וקניות מדרג א' – כלומר, הכל שאדם עסקים זקוק לו ומה שנדרש כדי להקים את בטומי כמרכז אזורי של תיירות MICE.
לינק מלא – https://forbes.ge/en/bathumis-tsentropolisi/